Love Doesn't Need A Reason

发帖者 ADuu | 2/15/2009 04:11:00 AM | , , | 0 评论 »

There is a good saying once I heard of that love is just like a riddle and the answer just means the ends.Love doesn't need a reason,love is just a feeling,Love is love.

The one may has lived in your heart without your awareness occupying a certain corner in your heart.


"love doesn't need a reason" by Nicky Lee.

Lyrics:

哪里能找到永远温暖的拥抱

谁在牵挂着孤单远行疲倦的红娘

哪里能找到受伤时候的依靠

有谁能让我烦恼的事都不再烦恼

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

为我敞开的双手

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

只有家为我等候

有一种味道能让我想起年少

有一座城堡包容原谅所有的争吵

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

为我敞开的双手

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

只有家为我等候

这爱无法取代不求回报的关怀

原来爱一直都在

原来家一直都在 oh yeah

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

为我敞开的双手

爱不需要理由

懂得珍惜就能够拥有

只有家为我等候

0 评论